Postoje mnogi opensource CMS-i za izgradnju web stranice: Drupal, Joomla, Pligg, TYPO3 ... Ali evo razloga zbog kojih se treba odlučiti za Joomlu.
Joomla ima veliki broj dodataka/pluginova i predložaka/templates, na raspolaganju.
Ponekad je jako teško izabrati od svih ponuđenih šta vam u stvari treba i odgovara. Prije nego odlučite graditi svoju web stranicu koristeći Joomla! CMS, pogledajte neka pitanja i odgovore koje smo imali kroz naš rad.
Probaću ih ovde navesti.
Od nedavno, zahvaljujući našem novom kolegi Sabahudinu Joomla BA možete pratiti i na Twitteru - www.twitter.com/joomla_ba. Sve vaše sugestije, prijedloge i kritike vezane za Joomla BA profil na socijalnoj mreži Twitteru možete slati na sabahudin.kovacevic@joomla.ba.
Inače Joomla BA grupa je već duže aktivna i na Facebook-u - http://www.facebook.com/group.php?gid=310704679070, već neko vrijeme i nju administrira Namik a možete ga kontaktirati na namik.brka@joomla.ba.
Uobičajena greška većine portala je što smatraju uspjehom prvu poziciju na internet tražilici traženjem naziva svoje tvrtke. Naravno, ego ima svoj učinak, stoga dobar dio naručitelja web portala odustaje od daljnje optimizacije, nakon takvog "uspjeha". Povodeći se za motom "plati što manje-dobij što više", naručitelji zadovoljno trljaju ruke, misleći kako je posao optimizacije gotov. Samo pronalaženje vaših web portala po nazivu domene, ne znači nikakav uspjeh. Zašto ??? Zato jer to znači da posjetitelj vaših web stranica već zna za vašu tvrtku, proizvode ili usluge koje nudite, a vjerojatno i ime direktora, broj njegovog mobitela i ostale podatke.
Želite li na vaše web stranice privući klijente koji vas već dobro poznaju, možete slobodno reći da ste uspjeli !!! želite li pak privući nove klijente, ili one koji nisu nikad ni čuli za vas, onda priča o "uspjehu" u potpunosti pada u vodu. Pravi i jedini uspjeh internet stranica je privlačenje novih posjetitelja vaših web stranica. Taj učinak može postići ispravna i profesionalna optimizacija za tražilice, što je svakako posao za stručnjaka.
Nekad jednostavan dijagram govori mnogo više nego riječi i tekstovi. Kako korisnici vide Joomla-u pogledajte na dijagramu u nastavku.
Preuzeto sa: http://blog.joomlatools.eu/2010/01/how-people-see-joomla.html
Sigurno vam se već desilo da trebate kreirati mapu portala (en. sitemap) što je po prilično dosadan posao ;). Znam, i za to ima dosta dodataka / komponenti koje to mogu uraditi za vas, ali šta ako postoji jednostavniji način! Bez instaliranja ikakvih komponenti.
Pa naravno da postoji i u nekoliko jednostavnih koraka je opisan u daljem tekstu.