Koje su internet stranice uspješne?
Uobičajena greška većine portala je što smatraju uspjehom prvu poziciju na internet tražilici traženjem naziva svoje tvrtke. Naravno, ego ima svoj učinak, stoga dobar dio naručitelja web portala odustaje od daljnje optimizacije, nakon takvog "uspjeha". Povodeći se za motom "plati što manje-dobij što više", naručitelji zadovoljno trljaju ruke, misleći kako je posao optimizacije gotov. Samo pronalaženje vaših web portala po nazivu domene, ne znači nikakav uspjeh. Zašto ??? Zato jer to znači da posjetitelj vaših web stranica već zna za vašu tvrtku, proizvode ili usluge koje nudite, a vjerojatno i ime direktora, broj njegovog mobitela i ostale podatke.
Želite li na vaše web stranice privući klijente koji vas već dobro poznaju, možete slobodno reći da ste uspjeli !!! želite li pak privući nove klijente, ili one koji nisu nikad ni čuli za vas, onda priča o "uspjehu" u potpunosti pada u vodu. Pravi i jedini uspjeh internet stranica je privlačenje novih posjetitelja vaših web stranica. Taj učinak može postići ispravna i profesionalna optimizacija za tražilice, što je svakako posao za stručnjaka.
Cilj profesionalne optimizacije internet stranica je postavljanje vaših web stranica na što višu poziciju u rezultatima pretraživanja - po mogućnosti na prvu stranicu - za popularne ključne riječi koje posjetitelji najčešće koriste da bi pronašli slične proizvode i usluge. Sam uspjeh, odnosno pozicija na tražilicama, umnogome ovisi o ključnim pretražnim pojmovima, djelatnosti, vrsti robe ili usluga koje nudite, te u prvom redu o zasićenosti interneta sa srodnim djelatnostima. Na primjer, optimizaciju je mnogo lakše provesti za pojam "žice za električnu gitaru" nego za "izrada internet stranica".
Zašto ??? Zato, jer se pojam "žice za električnu gitaru" na Google-u pojavljuje na oko 1.000 stranica, a "izrada internet stranica" na oko 740.000 stranica. Vjerujemo da ste primijetili razliku u brojkama. Postaviti vaše internet stranice na sam vrh rezultata pretrage za takve pojmove, za nas predstavlja izazov.
Izvor: pingvin.biz.hr