Optimizacija portala po preporuci Googlea
Mikroformati su "način" kako na pretraživačima tipa Google prikazati što više podataka i tako ostvariti bolji SEO svog portala. Jedan primjer sa Googla je dat ispod. Kako iskoristit ovo opciju kod vaših Joomla portala saznajte u nastavku teksta ...
Prije svega zahvaljujem se urednicima joomla.ba portala da su me pozvali da pisem za ovaj portal, a posebno im cestitam na casti da jedan od Joomla dana bude odrzan u BiH. Jako se radujem tom dogadjaju, u nadi da cu upoznati jako mnogo BH open source entuzijazista i strucnjaka.
Da bi znali ko vam pise na ovu temu, predlazem da odete na moj website www.seo.ba i tamo se informisete, a ukratko vam mogu reci da radim SEO vec od davne 2002. godine, a trenutno sam SEO Senior Manager u njemackoj firmi Netshake GmbH. Radim SEO za velike njemacke firme.
Unikatni teks i ključne riječi su ono što izdvaja vaš portal od drugih. Ali šta je sa slikama? Da li i slike ulaze u ovu priču o optimizaciji za pretraživače? Naravno da da, a kako saznajte u nastavku teksta.
Ne postoji baš mnogo SEO postavki za slike ali neke od njih su jako bitne. U zavisnosti od pretraživača do pretraživača snimaju se određeni podaci o slici kao što su npr. dimenzije slike, boje, veličina dokumenta, "geotagging" informacija i sl. Većina pretraživača ima i mogućnost prepoznavanja slova i simbola na slici, kao i mogućnost prepoznavanja lica (portreta) ljudi.